Geçici Olarak Siparişe Kapalıyız !

Kategoriler

Kağıt vs. Sayı 18

9,90 TL

Kdv Dahil : 10,00 TL

Marka: Kağıt Vs
Telefonla Sipariş Kodu : 2084
Stok Durumu: Stokta Var
Adet :

Yeni Sayımızda...  Bu sayımızda yazı ve tatili düşünerek sizler için birbirinden keyifli, renkli ve eğlenceli projeler hazırladık. Kağıtlardan hazırlanabilecek duvar süsleri ve mozaik çalışmaları, mini keçe bebekler ve sevimli keçe oyuncaklar, kaplumbağa kutu, kalemlik ve albüm süsleme çalışmaları, çoraptan balıklar, hamurdan denizkızı masa süsü, taş süsleme fikirleri, yüz boyama örnekleri, şekilgeçler ile hazırlanabilecek çerçeveler, ‘Scrapbooking’ ve ‘Quilling’ sayfalarımız ile yine dopdolu bir yaz sayısı raflarda sizi bekliyor olacak…

Kağıt vs. Alaçatı Hobi Evi Açıldı

Uzun süredir hazırlıklarını sürdürdüğümüz Alaçatı Atölyemiz 1 Temmuz’da açıldı. Bu sene yine birbirinden farklı ve eğlenceli atölyeler ile hizmet verecek olan hobi evimiz Pazar ve Pazartesi dışında her gün 21:00’a kadar, Cuma ve Cumartesi günleri ise anne ve babaların rahat gezip, yemek yiyebilmeleri için saat 23:00’a kadar açık olacak. Minik Ellerle Mutfakta, Hamur Atölyesi, Ponart Yaratıcı Eller Atölyesi, Şekilgeç Atölyesi, Stabilo Boyama ve UHU Yapıştırma Atölyesi bu sene hobi evimizde sizlerle yapacağımız çalışmalarımız arasında yer alıyor. Detaylı programımızı ve atölye saatlerimizi www.kagitvs.com internet sitemizi ziyaret ederek ya da 232 489 02 20 – 541 625 13 50 numaralı telefonlardan bizi arayarak öğrenebilirsiniz.

Bu sayımızda yazı ve tatili düşünerek sizler için birbirinden keyifli, renkli ve eğlenceli projeler hazırladık. Kağıtlardan hazırlanabilecek duvar süsleri ve mozaik çalışmaları, mini keçe bebekler ve sevimli keçe oyuncaklar, kaplumbağa kutu, kalemlik ve albüm süsleme çalışmaları, çoraptan balıklar, hamurdan denizkızı masa süsü, taş süsleme fikirleri, yüz boyama örnekleri, şekilgeçler ile hazırlanabilecek çerçeveler, ‘Scrapbooking’ ve ‘Quilling’ sayfalarımız ile yine dopdolu bir yaz sayısı raflarda sizi bekliyor olacak… Umuyoruz ki bu projeleri yaparken sizlerde bizim kadar keyif alır, yaptıklarınızın resimlerini bizimle ve tüm Kağıt vs. okurları ile paylaşırsınız.

Her sayı olduğu gibi bu sayımızda da projelerimizde bizlere yardım eden küçük dostlarımızı buradan sizlere tanıtmak istiyoruz. ‘Minik Ellerle Mutfakta’ projemizde ve yüz boyama çalışmalarında bize yardım eden Seda Nur, Armağan ve Ardahan Özçetin’e, ‘Oynuyorum, Öğreniyorum’ projemizde bize modellik yapan Sezer Hastürk ve arkadaşına; hediye gözlüklerimizi takarak bize sizler için poz veren sevgili Justin ve Derin’e buradan teşekkür ediyor, başarılı çalışmalarının devamını diliyoruz.

Bu sayımızda ‘Türçev’, ‘Türkiye Çevre Eğitim Vakfı’ konuk sayfalarımızda yer aldı. ‘Daha temiz, yeşil ve mavi bir Türkiye’ için birbirinden değerli programlara imza atan Türçev’in çalışmalarını daha yakından tanımak ve onlara bu amaçlarında destek vermek için www.turcev.org.tr internet sitelerini de ziyaret etmeyi unutmayın.

Son olarak sizlerle bizim için çok üzücü olan bir olayı paylaşmak istiyoruz. Geçtiğimiz günlerde bir okurumuz bize kendisine gönderilen bir e-bülteni yollayarak fotoğrafların bizim çalışmalarımıza ait olduğunu ve bu bültenden haberimiz olup olmadığını sordu. Capacity Kids Club’a ait olan ve Quattro İletişim tarafından basına gönderilen basın bültenini incelediğimizde ekte yolladıkları tüm fotoğrafların dergilerimizden alındığını ve hiçbir izin alınmadan, Kağıt vs. adı kullanılmadan Capacity Kids Club’a ait fotoğraflarmış gibi gösterilerek kullanıldığını gördük. Çok emek harcayarak, dergimizde kullandığımız fotoğraflarda yer alan tüm çocuklarımızı sizlere isimleri ile tanıtarak, tamamen kendi çabalarımız, çalışmalarımız ve fotoğraflarımız ile hazırladığımız Kağıt vs. projelerinin bu şekilde özensizce ve izin alınmadan kendi çalışmalarıymış gibi gösterilerek yayınlanması bizi çok üzdü. Dergimizi ve içinde yer alan tüm proje çalışmalarını tüm okurlarımız ile paylaşıyoruz. Projelerin bire bir yapılması ya da değiştirilerek uygulanması, farklı çalışmalara ilham vermesi bizi mutlu ediyor. Bunu özellikle vurgulayarak söylüyoruz, biz sizlerle paylaşmak için, bir ilham kaynağı, bir çıkış noktası olmak için bu dergiyi yayınlıyoruz ve projelerimizi yapan, uygulayan tüm eğitmen, öğrenci, hobi sever ve kurumların çalışmalarını dergimiz içinde de büyük bir keyif alarak yayınlıyoruz. Ancak fotoğraflarımızın alınarak, kendi çalışma fotoğraflarıymış gibi, ticari bir amaç ile kullanılmasının ve bir basın bülteni ile birlikte kendi çekimleriymiş gibi dağıtılmasının kesinlikle ahlaki, ticari ve hukuki açıdan doğru olmadığını belirtmek istiyoruz. Bu nedenle de bunu yapan İstanbul Capacity Alışveriş Merkezi yönetimindeki Capacity Kids Club ve bülteni yayınlayan halkla ilişkiler ajansı Quattro İletişim’e buradan sizlerin önünde üzüntülerimizi bildirmek istiyoruz.

Çocuklarınıza, ailenize, hobilerinize ve kendinize bol vakit ayırabileceğiniz çok keyifli bir yaz geçireceğinizi umuyor, Eylül ayında 19. sayımız ile sizlerle tekrar buluşuncaya dek iyi tatiller diliyoruz.

Sevgilerimizle,

Kağıt vs. Ailesi

SİPARİŞ VER

• 1) Havale / EFT % 5 indirimli !